19 Mayıs Çay'da coşkuyla kutlandı

Afyonkarahisar’ın çay İlçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Çay İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Akif Taşpınar’ın Dörtyol Meydanı’ndaki Atatürk Anıtına çelenk sunmasıyla başladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
19 Mayıs Çay'da coşkuyla kutlandı

Kapalı spor salonunda devam eden kutlama programına; İlçe Kaymakamı Hasan Hüsnü Türker, Belediye Başkanı Yaşar Kemal Kantartopu, Çay Cumhuriyet Savcısı Mustafa Uyar, Belediye Meclis Üyeleri, Kurum Amirleri, Siyasi Parti Temsilcileri, STK Başkanları, öğretmenler, öğrenciler ve ilçe halkı katıldı.

Günün anlamıyla ilgili konuşmayı İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Akif Taşpınar yaptı. 

Öğrenciler tarafından şiirler okundu, genç kızlar ve erkekler bilek güreşi finali, halat çekme, halk oyunları ile çeşitli gösteriler yapıldı.

[eii post_id=”1021″ theme=”1″]

19 Mayıs’la ilgili düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödül verilmesiyle program sona erdi.

Benzer Haberler
THK küllerinden doğuyor: Yönetim yeni bir başarı hikâyesi için sahada
THK küllerinden doğuyor: Yönetim yeni bir başarı hikâyesi için sahada
69 ilde uyuşturucu operasyonu: 381 kişi tutuklandı
69 ilde uyuşturucu operasyonu: 381 kişi tutuklandı
Malatya Kurşunlu Mahallesi’nde 40 milyon liralık yatırım hayata geçti
Malatya Kurşunlu Mahallesi’nde 40 milyon liralık yatırım hayata geçti
Giresun'da KÖYDES bütçesi ilçelere dağılımı belli oldu
Giresun'da KÖYDES bütçesi ilçelere dağılımı belli oldu
Bebek bezlerinin içinden 381 bin avro çıktı
Bebek bezlerinin içinden 381 bin avro çıktı
Kars ve Kağızman’da zehir tacirlerine büyük darbe: 7 Tutuklama
Kars ve Kağızman’da zehir tacirlerine büyük darbe: 7 Tutuklama
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması