Süper Lig’de küme düşen ilk takımlar netleşti

Bağlantı kopyalandı!
Süper Lig’de küme düşen ilk takımlar netleşti

Kayserispor, deplasmanda Alanyaspor’a 3-1 mağlup olarak bitime bir hafta kala Süper Lig’e veda etti. Sarı-kırmızılı ekip, bu sezon oynadığı 33 maçta yalnızca 5 galibiyet alabildi ve 27 puanda kaldı.

Fatih Karagümrük ise Kocaelispor karşısında aldığı 1-0’lık galibiyete rağmen ligde kalmayı başaramadı.

[eii post_id=”1859″ theme=”1″]

Ligde düşecek son takım ise son haftada belli olacak. Antalyaspor, Gençlerbirliği, Kasımpaşa ve Eyüpspor kümede kalma mücadelesi verecek.

Benzer Haberler
CHP’de il başkanlıklarında değişim: Antalya ve Kayseri’de yeni atamalar
CHP’de il başkanlıklarında değişim: Antalya ve Kayseri’de yeni atamalar
Kars Valisi Ziya Polat, ​"Kerbela, Kardeşlik ve Adalet Sembolüdür"
Kars Valisi Ziya Polat, ​"Kerbela, Kardeşlik ve Adalet Sembolüdür"
Kremlin'den akaryakıt açıklaması: Gerekli adımlar atılıyor
Kremlin'den akaryakıt açıklaması: Gerekli adımlar atılıyor
Yeşilyurt’ta 28. Kiraz Festivali güreşlerle başlıyor
Yeşilyurt’ta 28. Kiraz Festivali güreşlerle başlıyor
Yağışlar arttı, barajlardaki doluluk oranı yüzde 81’i aştı
Yağışlar arttı, barajlardaki doluluk oranı yüzde 81’i aştı
Akçakoca Belediye Başkan Vekili Ünal, Cumhurbaşkanı Erdoğan’la görüştü
Akçakoca Belediye Başkan Vekili Ünal, Cumhurbaşkanı Erdoğan’la görüştü
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması