Millilerin Dünya Kupası serüveni sona erdi

Bağlantı kopyalandı!
Millilerin Dünya Kupası serüveni sona erdi

San Francisco Bay Area Stadı’nda oynanan karşılaşmada Paraguay, henüz 2. dakikada Galarza’nın kaydettiği golle öne geçti. Mücadelenin geri kalan bölümünde skoru değiştiremeyen Milliler, sahadan mağlubiyetle ayrıldı.

Teknik Direktör Vincenzo Montella, ilk maçta forma verdiği Zeki Çelik, Orkun Kökçü ve Barış Alper Yılmaz’ı yedek kulübesinde başlatırken, Mert Müldür, Yunus Akgün ve Kenan Yıldız’a ilk 11’de görev verdi.

Karşılaşmanın uzatma dakikalarında Paraguay 10 kişi kaldı. VAR incelemesinin ardından Miguel Almiron, Mert Müldür’e yönelik davranışı nedeniyle doğrudan kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

[eii post_id=”2694″ theme=”1″]

Bu sonuçla A Milli Futbol Takımı’nın 2026 FIFA Dünya Kupası’ndaki yolculuğu grup aşamasında sona ermiş oldu.

Benzer Haberler
Dünya Kupası'nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak
Dünya Kupası'nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası
VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası
Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”
Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”
Arca Çorum FK'dan loca ve kombine fiyatları açıklaması
Arca Çorum FK'dan loca ve kombine fiyatları açıklaması
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması