Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde gerçekleştirilen moral gecesinde yaşlılarla sohbet eden Başkan Kasap, onların Babalar Günü’nü kutladı ve sağlık dileklerinde bulundu.
Kasap, “Biz de sizlerin birer evladıyız. Sizleri fırsat buldukça ziyaret ediyor, sohbet ediyoruz. Bir hekim olarak sağlık durumlarınızla da yakından ilgileniyorum. Hepinize sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.” ifadelerini kullandı.
[eii post_id=”3797″ theme=”1″]
Programda bir süre huzurevi sakinleriyle vakit geçiren Başkan Kasap, etkinliğin ardından huzurevinden ayrıldı.
İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..