Çorum’da mantar zehirlenmesinde 43 yaşındaki kadın hastaneye kaldırıldı!

Bağlantı kopyalandı!
Çorum’da mantar zehirlenmesinde 43 yaşındaki kadın hastaneye kaldırıldı!

Çorum’un Oğuzlar ilçesinde doğadan topladığı mantarı yedikten sonra rahatsızlanan kadın hastanede tedavi altına alındı. Edinilen bilgiye göre, Ayşe Koçyiğit (43), doğadan topladıkları mantarı tükettikten bir süre sonra fenalaştı.

Bulantı ve kusma şikayetleri yaşayan Koçyiğit, yakınları tarafından Oğuzlar Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Burada yapılan kontrollerde mantar zehirlenmesi şüphesi üzerinde duruldu. İlk müdahalesi yapılan Koçyiğit, daha sonra ambulansla Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı.

[eii post_id=”583″ theme=”1″]

Yetkililer, özellikle ilkbahar döneminde doğadan toplanan yabani mantarların tüketilmemesi konusunda vatandaşları dikkatli olmaları yönünde uyardı.

Benzer Haberler
Devletin kaymakamına “Barbie” yakıştırması tepki çekti
Devletin kaymakamına “Barbie” yakıştırması tepki çekti
Süleyman Demirel, vefatının 11. yılında İslamköy’de anıldı
Süleyman Demirel, vefatının 11. yılında İslamköy’de anıldı
TÜSİAV Başkanı Sarıtoprak: “Enerji, ülkemizin geleceği için fevkalade önemli”
TÜSİAV Başkanı Sarıtoprak: “Enerji, ülkemizin geleceği için fevkalade önemli”
İMEF'ten dijital şiddete karşı farkındalık buluşması
İMEF'ten dijital şiddete karşı farkındalık buluşması
MAKÜ'de sosyal diplomaya ilk ödül Erol Özkır'ın oldu
MAKÜ'de sosyal diplomaya ilk ödül Erol Özkır'ın oldu
Hopa Kaymakamı Arslantürk’ten, öğrenci korosuna ziyaret
Hopa Kaymakamı Arslantürk’ten, öğrenci korosuna ziyaret
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması