Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: ''Çalışanları daima merkeze aldık''

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, “Çalışanları daima merkeze aldık” diyerek emek politikalarına vurgu yaptı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: ''Çalışanları daima merkeze aldık''

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla sosyal medya hesabından bir mesaj yayımladı. Yılmaz, çalışanların Türkiye’nin kalkınma sürecindeki rolüne dikkat çekerek, emekçileri “kalkınma serüveninin baş mimarları” olarak tanımladı.

Mesajında tüm işçi ve emekçilerin 1 Mayıs’ını kutlayan Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, hükümetleri döneminde çalışanların her zaman öncelikli olduğunu belirtti.

[eii post_id=”550″ theme=”1″]

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, çalışma hayatına yönelik politikaların çalışan haklarını gözeten, emeği koruyan ve iş gücünü güçlendiren bir anlayışla şekillendirildiğini ifade ederek, aynı yaklaşımın sürdürüleceğini vurguladı.

Benzer Haberler
İletişim Başkanlığından blok zincir hamlesi
İletişim Başkanlığından blok zincir hamlesi
İsrail’den Beyrut’a hava saldırısı: Dahiye bölgesi hedef alındı
İsrail’den Beyrut’a hava saldırısı: Dahiye bölgesi hedef alındı
Gazze'de son 24 saatte 10 Filistinli hayatını kaybetti
Gazze'de son 24 saatte 10 Filistinli hayatını kaybetti
Otokoç Genel Müdürlüğü'ne silahlı saldırı: Soruşturma başlatıldı
Otokoç Genel Müdürlüğü'ne silahlı saldırı: Soruşturma başlatıldı
Çukurova’nın Medya Oscarları belli oldu: BHA’ya “Yılın Haber Ajansı” ödülü
Çukurova’nın Medya Oscarları belli oldu: BHA’ya “Yılın Haber Ajansı” ödülü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sıfır Atık Forumu'nun kapanış etkinliğinde yer alacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sıfır Atık Forumu'nun kapanış etkinliğinde yer alacak
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması