19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programları kapsamında, Gençlik Merkezi müzik atölyesi kursiyerleri muhteşem bir konser programına imza attı.
Genç yeteneklerin sahne aldığı gece, izleyenlere duygu dolu ve coşkulu anlar yaşattı.
Kutlama programları kapsamında, Gençlik Merkezi bünyesindeki müzik atölyelerinde eğitim gören kursiyer gençlerin hazırladığı özel konser programı gerçekleştirildi.
[eii post_id=”707″ theme=”1″]
İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..