Site icon İzmir in Kent Haberleri

İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

Bakanlık açıklamasında, her iki belediye başkanının da “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet” suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmalarda tutuklandığı belirtildi.

Açıklamada, Anayasa’nın 127. maddesi ve Belediye Kanunu’nun 47. maddesi gereğince Akpolat ve Turgut hakkında geçici tedbir kapsamında görevden uzaklaştırma kararı alındığı ifade edildi.

[eii post_id=”1451″ theme=”1″]

Exit mobile version