Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi

Bağlantı kopyalandı!
Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, uhdesinde, Kaymakamlık makamında, kaymakam Naim Akar başkanlığına bir araya gelen öğretmenler ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile geldikleri Kaymakamlık makamında başarı belgesi ile ödüllendirdi.

İlçede göreve başlamasının akabinde, eğitime önem verdiklerini anlatan kaymakam Naim Akar, geleceğin bu günün küçükleri yarının büyükleri ile şekilleneceğini, gençlerin eğitimine çok önem verdiklerini söyledi.

[eii post_id=”1651″ theme=”1″]

Bir kez daha başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere, öğretmenlere teşekkür eden Kaymakam, başarı belgelerini de takdim etti.

Benzer Haberler
Görele ve Espiye'ye yatırım protokolü imzalandı
Görele ve Espiye'ye yatırım protokolü imzalandı
Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi
Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi
Türk Polis Teşkilatı’na Erzurum’dan 703 Yeni Nefer
Türk Polis Teşkilatı’na Erzurum’dan 703 Yeni Nefer
Mehir Aile Platformu'ndan Belçika'da aile odaklı iş birliği ziyareti
Mehir Aile Platformu'ndan Belçika'da aile odaklı iş birliği ziyareti
Belçika'da Aile ve Medya İşbirliği : MAP, TİMBİR ve YTB el ele
Belçika'da Aile ve Medya İşbirliği : MAP, TİMBİR ve YTB el ele
Öğretmenlik STS sonuçları belli oldu
Öğretmenlik STS sonuçları belli oldu
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması