MAŞTİ’de bir yılda binlerce suç aleti yakalandı

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Malatya Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde (MAŞTİ) Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı Güvenlik Şube Müdürlüğü birimlerince 2025 yılında yapılan arama ve kontrollerde ele geçirilen suç aletlerini paylaştı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
MAŞTİ’de bir yılda binlerce suç aleti yakalandı

Büyükşehir Belediyesi, yolcuların sağlıklı ve huzurlu seyahat edebilmeleri amacıyla MAŞTİ’de güvenlik tedbirlerini artırdı. Zabıta Dairesi Güvenlik Şube Müdürlüğü birimlerince son bir yıl içerisinde yapılan arama ve kontrollerde 2 bin 393 kesici ve delici alet, 397 mermi ve fişek, 19 tabanca ile 2 tüfek ele geçirildi. Toplamda 2 bin 811 suç aleti tutanak ile emanete alındı.

Zabıta Dairesi Başkanlığı Güvenlik Şube Müdürlüğünün 2025 yılı içerisinde Malatya Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde (MAŞTİ) güvenlik nedeniyle ele geçirdiği suç aletlerini kamuoyuyla paylaşan Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, “Toplumdaki şiddet eğiliminin nerelere vardığını görmek açısından hepimizin ders alması gereken bir tablo” dedi.

Güvenlik görevlilerinin bir yıl içerisinde yapılan çalışmalarda 2 tüfek, 19 tabanca, 397 mermi ve fişek, 2 bin 393 kesici ve delici alet olmak üzere 2 bin 811 yasaklı malzemeyi ele geçirdiğini kaydeden Başkan Sami Er, “Hakikaten duyarlı vatandaşlarımızın bunu görmesini arzu ederim. Çocuklarımıza ve gençlerimize nasıl sahip çıkmamız gerektiğini ve bunun ne kadar önemli olduğunu bir kez daha vurgulamak istiyorum. Bu manzarayı görünce hakikaten şaşırdım. Her biri birbirinden farklı suç aletleri. MAŞTİ’de görevli olan ve suç aletlerini ele geçiren mesai arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum, ellerine sağlık. 2026 yılında da şu ana kadar bu sayıda suç aleti yakalamışlar. Ailelere bunu sergileyip, görmelerini sağlamalıyız. Herkesin ailesine, çocuklarına, yakınlarına ve gençlere biraz daha önem verip, titiz davranması açısından bu oldukça önemli” diye konuştu.

[eii post_id=”1005″ theme=”1″]

Emniyet ve jandarmanın vatandaşların güvenliğini sağlamak için elinden gelen gayreti gösterdiğine dikkati çeken Başkan Er, Büyükşehir Belediyesi Güvenlik Şube Müdürlüğü’nün ciddi çalışmalarının olduğunu, MAŞTİ’de vatandaşların güvenlik seyahat edebilmeleri, parklarda güvenle dolaşabilmeleri için arama ve kontrol yaptığını söyledi. Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er daha sonra Zabıta Dairesi Başkanlığı Güvenlik Şube Müdürlüğü biriminde görevli olan personellere başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi takdim etti.

Benzer Haberler
THK küllerinden doğuyor: Yönetim yeni bir başarı hikâyesi için sahada
THK küllerinden doğuyor: Yönetim yeni bir başarı hikâyesi için sahada
69 ilde uyuşturucu operasyonu: 381 kişi tutuklandı
69 ilde uyuşturucu operasyonu: 381 kişi tutuklandı
Malatya Kurşunlu Mahallesi’nde 40 milyon liralık yatırım hayata geçti
Malatya Kurşunlu Mahallesi’nde 40 milyon liralık yatırım hayata geçti
Giresun'da KÖYDES bütçesi ilçelere dağılımı belli oldu
Giresun'da KÖYDES bütçesi ilçelere dağılımı belli oldu
Bebek bezlerinin içinden 381 bin avro çıktı
Bebek bezlerinin içinden 381 bin avro çıktı
Kars ve Kağızman’da zehir tacirlerine büyük darbe: 7 Tutuklama
Kars ve Kağızman’da zehir tacirlerine büyük darbe: 7 Tutuklama
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması