Süper Lig’de küme düşen ilk takımlar netleşti

Bağlantı kopyalandı!
Süper Lig’de küme düşen ilk takımlar netleşti

Kayserispor, deplasmanda Alanyaspor’a 3-1 mağlup olarak bitime bir hafta kala Süper Lig’e veda etti. Sarı-kırmızılı ekip, bu sezon oynadığı 33 maçta yalnızca 5 galibiyet alabildi ve 27 puanda kaldı.

Fatih Karagümrük ise Kocaelispor karşısında aldığı 1-0’lık galibiyete rağmen ligde kalmayı başaramadı.

[eii post_id=”1859″ theme=”1″]

Ligde düşecek son takım ise son haftada belli olacak. Antalyaspor, Gençlerbirliği, Kasımpaşa ve Eyüpspor kümede kalma mücadelesi verecek.

Benzer Haberler
Öğrencilerden Rahmi Güney’e sevgi seli
Öğrencilerden Rahmi Güney’e sevgi seli
Sarıkamış Belediyesi’nden Geleneksel Sünnet Şöleni için ön başvuru çağrısı
Sarıkamış Belediyesi’nden Geleneksel Sünnet Şöleni için ön başvuru çağrısı
Isparta tarımı için ortak akıl buluşması
Isparta tarımı için ortak akıl buluşması
CHP Milletvekili Elvan Işık Gezmiş Sıla ile gurbeti kaynaştırdı
CHP Milletvekili Elvan Işık Gezmiş Sıla ile gurbeti kaynaştırdı
Kavurucu sıcaklara yağış molası: Hafta sonu hava değişiyor
Kavurucu sıcaklara yağış molası: Hafta sonu hava değişiyor
Malatya’da geleneksel sanat yeniden canlanıyor
Malatya’da geleneksel sanat yeniden canlanıyor
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması