Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Azerbaycan ve Gürcistanlı mevkidaşlarıyla birlikte butona basarak hattın tam kapasiteyle işletmeye alındığını dünyaya ilan etti.
[eii post_id=”3975″ theme=”1″]
İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..