Site icon İzmir in Kent Haberleri

Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.

Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.

[eii post_id=”4661″ theme=”1″]

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.

Exit mobile version