Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Bağlantı kopyalandı!
Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.

Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.

[eii post_id=”4661″ theme=”1″]

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.

Benzer Haberler
Dünya Kupası'nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak
Dünya Kupası'nda yeni gün heyecanı: 5 kritik mücadele oynanacak
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı
VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası
VNL’den Başkent Ankara’ya kalıcı voleybol mirası
Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”
Antalyaspor’da Ergün: “Geri adım yok”
Arca Çorum FK'dan loca ve kombine fiyatları açıklaması
Arca Çorum FK'dan loca ve kombine fiyatları açıklaması
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması