ÖSYM duyurdu: AGS ve ÖABT oturumları ertelendi

Bağlantı kopyalandı!
ÖSYM duyurdu: AGS ve ÖABT oturumları ertelendi

Sınavların, Ankara’da düzenlenecek NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi nedeniyle ertelendiği bildirildi.

ÖSYM Başkanı Bayram Ali Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 12 Temmuz’da gerçekleştirilmesi planlanan AGS ve ÖABT oturumlarının 26 Temmuz Pazar gününe alındığını duyurdu. Ersoy, açıklamasında, Ankara’da düzenlenecek NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi nedeniyle sınav takviminde değişikliğe gidildiğini belirtti.

Adaylara duyuru yapıldı

[eii post_id=”1794″ theme=”1″]

ÖSYM tarafından yapılan bilgilendirmede, 2026-MEB AGS kapsamında yer alan AGS ve ÖABT oturumlarının yeni tarihte gerçekleştirileceği ifade edildi. Adayların güncellenen sınav takvimini dikkate almaları istenirken, ÖSYM Başkanı Ersoy açıklamasında tüm adaylara başarı dileklerini iletti.

Benzer Haberler
Şehit Öğretmen Şenay Aybüke Yalçın Kozluk’ta dualarla anıldı
Şehit Öğretmen Şenay Aybüke Yalçın Kozluk’ta dualarla anıldı
Hopa'da el emeği göz nuru ürünler sergilendi
Hopa'da el emeği göz nuru ürünler sergilendi
Vatandaşlar Kupası Namangan’da düzenlendi: Yurt dışındaki Özbekler futbol sahasında buluştu
Vatandaşlar Kupası Namangan’da düzenlendi: Yurt dışındaki Özbekler futbol sahasında buluştu
Pakistan’dan Afganistan’a hava saldırısı
Pakistan’dan Afganistan’a hava saldırısı
YKS adaylarının sınav yerleri belli oldu
YKS adaylarının sınav yerleri belli oldu
2026-ALES/2 başvuruları başladı
2026-ALES/2 başvuruları başladı
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması