İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

Bağlantı kopyalandı!
İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

Bakanlık açıklamasında, her iki belediye başkanının da “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet” suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmalarda tutuklandığı belirtildi.

Açıklamada, Anayasa’nın 127. maddesi ve Belediye Kanunu’nun 47. maddesi gereğince Akpolat ve Turgut hakkında geçici tedbir kapsamında görevden uzaklaştırma kararı alındığı ifade edildi.

[eii post_id=”1451″ theme=”1″]

Benzer Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Terör çıkmaz yoldur ve miadını doldurmuştur
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Terör çıkmaz yoldur ve miadını doldurmuştur
"İyi ki varsın Eren": Eren Bülbül kalplerde yaşamaya devam ediyor
"İyi ki varsın Eren": Eren Bülbül kalplerde yaşamaya devam ediyor
İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı
İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı
POMEM sınav sonuçları ilan edildi: 10 bin yeni polis adayı belirlendi
POMEM sınav sonuçları ilan edildi: 10 bin yeni polis adayı belirlendi
TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı
TOKİ’den vatandaşlara sahte site uyarısı
Ankara’da EGO otobüsü kazası: 1 kişi yaşamını yitirdi, 9 yaralı
Ankara’da EGO otobüsü kazası: 1 kişi yaşamını yitirdi, 9 yaralı
İzmir in Şehir Rehberi
İzmir in Kent Haberleri

İzmir in 2008 den bu yana Kent Gündemi Şehirin Rehberi..

Copyright © 2008 - 2026 Tüm hakları izmirin.com 'da saklıdır. Seobaz Haber Teması